HTML

Nowa Wieża Babel

"a szép és csodás dolgok, míg fennállnak és szemmel láthatóak, önmaguk emlékei, s csupán akkor szól róluk ének, ha örökre elpusztultak" - Tolkien mester szavaival élve azon gondolataimnak szeretnék itt emléket állítani, melyeket talán érdemes megóvni a pusztulástól

Friss topikok

  • d6: Amin felháborodsz, az pont azért van, amiért felháborodsz az Igazság árán is. Ez pedig a célközöns... (2009.07.05. 00:25) 56 pofon a szarháziaknak
  • d6: @SD: Nyilvánvaló a felháborodásod. A buzikkal kapcsolatban az a véleményem, hogy nem is feltétlenü... (2009.07.05. 00:08) Gyalázat
  • d6: A "Néha" komolyan tetszik. (2009.07.04. 23:21) Wiersze - Niebo
  • d6: Én is már találkoztam ilyen emberrel, de szerintem attól, hogy mondjuk korábban nem beszéltetek, v... (2009.07.04. 23:10) kapcsolatok
  • d6: Szerintem a legjobb az, ha minél hamarabb kilépsz a hideg padlóra, és hagyod egy kicsit, hogy fázz... (2009.07.04. 22:56) razem, a jednak osobno

Linkblog

2008.02.21. 20:09 Mse

évfordulók

Olyan jó boldognak lenni. Tavaly több nagy vízválasztó is volt az életemben, leérettségiztem, végre egyetemre járhatok, de ami a legfontosabb, Igazán Szerelmes lettem. Ez nem amolyan szentimentális érzelgősség, hiszen 12 hónap alatt aztán megszokja az ember a párját. Rengeteget köszönhetek neki, köszönhetünk egymásnak.
Amint arra már korábban utaltam, úgy érzem kezdek beérni, kezd kialakulni a végleges gondolkodásom, egyéniségem, és ebben nagyon nagy szerepe volt a páromnak is. Mivel Ő minig 2 lábbal a földön áll, racionális és határozott (nagyjából az én ellentétem, aki szeleburdi, álmodozó és hangulatember vagyok), sokat tanultam tőle és kicsit le is higgadtam. Olyan ritka kincset találtam benne, ami gyökeresen megváltoztatta az életemet. Kiegyensúlyozott lettem, és imádok fiatal lenni, élni, művelődni és némi viszontagság után megtaláltam a hitemet is, ami komoly biztonságérzetet nyújt minden bajban.
Különleges év volt ez veled Danek, izgalmas, gyönyörű, és nagyon komoly is. Jó dolog olyan ember mellett lenni, aki feltétel nélkül szeret, komolyan vesz. Akivel lehet előre tervezni, ahol nincs árulás, hazudozás és csalódás. Azt mindig tudtam, hogy nem tudnék úgy élni, hogy folyton cserélgetem a pasikat, és sose gondolok komolyan egy kapcsolatot se. Régimódi lány vagyok, idő, míg megszeretek valakit annyira, hogy meg tudjam nyitni előtte a szívemet. Ezért is fontos számomra, hogy vakon megbízhatom abban akit a legjobban tisztelek és szeretek a világon.
Tisztelet. Hát igen, ez már nem divatos. Ahogy a becsület, a hűség, őszinteség sem. Bevallom, néha szeretnék kb 100 évvel korábban élni. Mert utálom, hogy olyan világban kell élnem, ahol sárba taposnak mindent ami valaha érték volt, hogy a Balázs-show a kultúra, meg a Méret a lényeg című örökérvényű német klasszikus. Próbálok viccelni, de valójában belefacsarodik a szívem a gondolatba, hogy a leendő gyermekeim olyan világban éljenek, ahol a szex és a pénz az Isten, ahol az éjszakáink jobbak mint a nappalaitok, ahol nem kell aggódnod, hogy őszinte emberrel és valódi érzelemmel találkozhatsz. Gyalázat ami itt folyik élet címen. Hajszolják a kielégülést és senki nem látja, hogy milyen sekélyes a nyomorult kis életük. Emiatt tesz olyan nagyon boldoggá, hogy megtaláltam, talán az utolsó, lovagot. Aki igenis erkölcsös (nem kell nevetni ám ezen a kifejezésen), komoly, őszinte, intelligens, határozott, az elveit nem adja fel semmiért, vagyis ízig-vérig férfi. Legalábbis én így látom a Férfit. Olyan társat, akire lehet építeni, akár egy életet. Több Ő nekem, mint szerelem, mert nagyon-nagyon tisztelem és becsülöm őt. Ő egyben a legjobb barátom is. Emiatt állandóan ösztönöz, hogy egyre jobb és jobb ember legyek, hogy törekedjek a jóra.
Az évfordulónk, pedig csodálatos volt, igazán ünnepire sikerült. És megint éreztem azt a boldog izgalmat, mint az első csók után, és bizony görcsbe rándul ma is a gyomrom, ha a közös dalunkat (A.Cooper-Poison) hallgatjuk.

Gyermeki lélek, ártatlan évek,
Rég elmúltak már.
Álmaim fénye izzik az éjben,
Hívogat, egyre csak vár.
Lüktet a vérem, szabadnak érzem
A máskor oly gyötrő magányt.
Tengerkék ég ragyog fenn,
És egy angyal néz le rám.

Nem hittem, hogy élhet egy mese,
Hogy léteznek angyalok.
Tudom, teljesen más voltam régen,
De itt vagy, és én is itt vagyok.
Rég, a sűrű bársony éjben
Angyalszárnyakon
Rám néztél a sötétben,
Egy mosollyal szép arcodon.

Megkaptalak, a sors hozott
Vezess engem, én vállalom.
Messzire dobom a gondokat,
És nevetek csak a halálon.

Átölelsz és elhozol
Egy gyönyörű új világot,
Ahol érett minden gyümölcs,
És ragyognak a virágok.

A döntés már az enyém régen,
Kezedbe adom az életem.
Tudom, álomból épült vár
Lehetnél, de én hiszek Neked.

/Alhana/
Kocham Cię, Daniel.

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://babel.blog.hu/api/trackback/id/tr19348927

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: singing success scam 2018.02.21. 08:37:15

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása